Service Quality training

The Knowledge Management and International Relationships Centre cordially invites you to a workshop

on

Service Quality:
The Path To Competitive Advantage

to be delivered by Professor H. Kirk Downey

The workshop:

  • provides managers and individuals with a practical approach to understanding and building long‐term customer relationships;
  • emphasizes management’s role and responsibility in creating and maintaining  outstanding service; and
  • addresses the question, “How to create a quality service culture?”

Date: 9th May 2013 (Thursday)

Time: 14:00-17:00

Venue: Mobilis Interactive Exhibition Centre, Vasvári Pál Street 66, Győr

Speaker

  • Professor Emeritus H. Kirk Downey, Texas Christian University, Ft. Worth, TX


Please register using this form.

The language of the event is English. 

Number of participants is maximum 50.

Vállalati

Események

57. IALB Nemzetközi Konferencia 2018. június 17. 00:00 - 2018. június 21. 23:00
Nyári záróvizsga időszak 2018. június 20. 00:00 - 2018. június 29. 01:00
DFK könyvbemutató 2018. június 21. 09:30 - 12:00
Diplomaátadó ünnepély-MUK 2018. június 23. 14:00 - 16:00
Szenátusi ülés 2018. június 25. 14:00 - 16:00

Kiadványaink

Kutatási kapacitásokÉves Jelen