Service Quality training

The Knowledge Management and International Relationships Centre cordially invites you to a workshop

on

Service Quality:
The Path To Competitive Advantage

to be delivered by Professor H. Kirk Downey

The workshop:

  • provides managers and individuals with a practical approach to understanding and building long‐term customer relationships;
  • emphasizes management’s role and responsibility in creating and maintaining  outstanding service; and
  • addresses the question, “How to create a quality service culture?”

Date: 9th May 2013 (Thursday)

Time: 14:00-17:00

Venue: Mobilis Interactive Exhibition Centre, Vasvári Pál Street 66, Győr

Speaker

  • Professor Emeritus H. Kirk Downey, Texas Christian University, Ft. Worth, TX


Please register using this form.

The language of the event is English. 

Number of participants is maximum 50.

Vállalati

Események

A Magyar Regionális Tudományi Társaság XV. vándorgyűlése 2017. október 19. - 2017. október 20.
Munkaszüneti nap 2017. október 23.
Elektronikus ZH nap 2017. október 25.
Levelezős konzultációs hétvége 2017. október 27. - 2017. október 28.

Kiadványaink

Kutatási kapacitásokÉves Jelen